مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-17اقتصادي

اجرای طرح کمربند حفاظتی منابع طبیعی در نهاوند


رییس اداره منابع طبیعی نهاوند گفت: با هدف حفظ و صیانت از عرصه های ملی منابع طبیعی، طرح ایجاد کمربند حفاظتی با استفاده از بلوک های سیمانی در نهاوند اجرا شد .

- حسن غیاثوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از اجرای طرح ایجاد کمربند حفاظتی با استفاده از بلوک های سیمانی در این شهرستان اظهار کرد: در این پروژه حدود 500 عدد سازه بتنی و چندین تابلوی حفاظتی در مرز بین اراضی ملی و اراضی کشاورزی نصب شد تا آنها را از یکدیگر جدا کند.

وی با بیان اینکه اعتبارات این طرح از محل صندوق توسعه سال 99 تأمین شده است، بیان کرد: این کار به مشخص کردن مرز اراضی ملی و مستثنیات در طبیعت و همچنین حفاظت و حمایت از عرصه های منابع طبیعی منجر خواهد شد.

رییس منابع طبیعی نهاوند به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: مشخص شدن حد و مرز اراضی ملی با اراضی کشاورزی و مستثنیات، باعث جلوگیری از تصرفات غیر مجاز به عرصه های منابع طبیعی، تسریع در پاسخگویی به استعلام ها، کاهش تخلفات و تشکیل پرونده های تخلف و تسریع در اجرای مأموریت های محوله به یگان حفاظت منابع طبیعی می شود.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح کمربند سبز حفاظتی، حدود اراضی ملی و مستثنیات مشخص و تصرفات مربوط به تخلفات احتمالی کاهش پیدا می کند خاطرنشان کرد: نصب این سازه های بتونی در عرصه هایی انجام می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح کمربند حفاظتی منابع طبیعی در نهاوند

اجرای طرح کمربند حفاظتی منابع طبیعی در نهاوند