مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-17پزشكي

روزه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود


سازمان بهداشت جهانی در گزارش خود به هیچ عنوان روزه داری را عاملی برای مبتلا شدن به بیماری کووید 19 نمی داند به همین دلیل هیچ ممنوعیتی در رابطه با روزه داری در حوزه بیماری کرونا وجود ندارد.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک متخصص بیماری های عفونی گفت: سازمان بهداشت جهانی در گزارش خود به هیچ عنوان روزه داری را عاملی برای مبتلا شدن به بیماری کووید 19 نمی داند به همین دلیل هیچ ممنوعیتی در رابطه با روزه داری در حوزه بیماری کرونا وجود ندارد.

فرشید عابدی، یک متخصص بیماری های عفونی، امروز شنبه 28 فروردین در خصوص روزه داری در ماه مبارک رمضان گفت: مشخصا روزه داری هیچ دلیل و زمینه ای برای ابتلا به کرونا ایجاد نمی کند؛ حتی مطالعاتی انجام شده که روزه داری خود باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، وی افزود: سازمان بهداشت جهانی نیز در گزارش خود به هیچ عنوان روزه داری را عاملی برای مبتلا شدن به بیماری کووید 19 نمی داند به همین دلیل هیچ ممنوعیتی در رابطه با روزه داری در حوزه بیماری کرونا وجود ندارد.

متخصص بیماری های عفونی ادامه داد: بیمارانی که بستری هستند و درگیری های تنفسی دارند، تا زمانی که این درگیری تنفسی وجود دارد، با نظر پزشک معالج خود می توانند روزه نگیرند چراکه براساس میزان درگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود

روزه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود