مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-17فناوري

«شاهد هوا» اپلیکیشنی برای اعلام مخاطرات جوی به وسیله مردم


رییس گروه پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در سازمان هواشناسی اپلیکیشنی تهیه شده است که به مردم اجازه می دهد تا در صورت مشاهده مخاطره جوی، - شاهد هوا اپلیکیشنی برای اعلام مخاطرات جوی به وسیله مردم ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس گروه پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در سازمان هواشناسی اپلیکیشنی تهیه شده است که به مردم اجازه می دهد تا در صورت مشاهده مخاطره جوی، اطلاعات آن را ثبت کنند تا بقیه هم از وجود آن پدیده اطلاع یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی ملاشاهی افزود: مردم می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند تلفن همراه در صورت مواجه با پدیده مخاطره آمیز جوی، سایر هم وطنان را از وقوع آن مطلع کننده تا خطرات ناشی از آن در امان بمانند.

وی افزود: این سامانه همچنین توان آشکارسازی مخاطرات جوی در مناطق بحرانی فاقد ایستگاه هواشناسی دارد طوری که مدیریت شرایط را در زمان وقوع بحران برای مسئولان مدیریت بحران بهبود می بخشد.

رییس گروه پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این سامانه بازویی برای هواشناسی نیز محسوب می شود چراکه در حال حاضر به دلیل کمبود زیرساخت های هواشناسی، وضعیت جوی تمام مناطق استان پایش نمی شود اما با همیاری علاقه مندان به هواشناسی می توان انتظار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شاهد هوا» اپلیکیشنی برای اعلام مخاطرات جوی به وسیله مردم

«شاهد هوا» اپلیکیشنی برای اعلام مخاطرات جوی به وسیله مردم