مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:402021-04-17اجتماعي

نرم افزار اعلام مخاطرات جوی به وسیله مردم راه اندازی شد


رییس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: نرم افزار اعلام مخاطرات جوی از سوی مردم «شاهد هوا»در این اداره کل راه اندازی شده است.

- زاهدان- رییس گروه پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: نرم افزار اعلام مخاطرات جوی از سوی مردم شاهد هوا در این اداره کل راه اندازی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، علی ملاشاهی اظهارداشت: نرم افزار اعلام مخاطرات جوی از سوی مردم شاهد هوا در این اداره کل راه اندازی شده تا در صورت مشاهده مخاطره جوی، اطلاعات آن را ثبت کنند تا بقیه هم از وجود آن پدیده اطلاع یابند.

وی افزود: مردم می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی های هوشمند تلفن همراه در صورت مواجه با پدیده مخاطره آمیز جوی، سایر هم وطنان را از وقوع آن مطلع کننده تا خطرات ناشی از آن در امان بمانند.

رییس گروه پیش بینی و هشدار سریع هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این سامانه همچنین توان آشکارسازی مخاطرات جوی در مناطق بحرانی فاقد ایستگاه هواشناسی را دارد به طوری که مدیریت شرایط را در زمان وقوع بحران برای مسؤولان مدیریت بحران بهبود می بخشد.

وی گفت: این سامانه بازویی برای هواشناسی نیز محسوب می شود چراکه در حال حاضر به دلیل کمبود زیرساخت های هواشناسی، وضعیت جوی تمام مناطق استان پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرم افزار اعلام مخاطرات جوی به وسیله مردم راه اندازی شد

نرم افزار اعلام مخاطرات جوی به وسیله مردم راه اندازی شد