مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:152021-04-17فناوري

دسترسی بیش از 78درصد از روستاهای بالای20 خانوار آذربایجان غربی به ‏اینترنت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت:بیش از 78درصد از روستاهای بالای20 خانوار استان به ‏اینترنت دسترسی دارند.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت:بیش از 78درصد از روستاهای بالای20 خانوار استان به ‏اینترنت دسترسی دارند.

قاسم جلیلی نژاد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات برخی از روستاهای استان در خصوص نبود اینترنت پرسرعت تصریح کرد: طبق برنامه ششم توسعه مقرر ‏شده است 80 درصد روستاهای بالای20 خانوار به ‏اینترنت دسترسی پیدا کنند که هم اکنون بیش از 78درصد آن محقق شده است و در تلاشیم تا پایان تیرماه بیش از تکالیف تعیین شده در برنامه، تحقق پوشش روستاهای استان را داشته باشیم.

وی بااشاره به تاکید وزیر ارتباطات در مورد بررسی وضعیت پهنای باند خروجی روستاهای استان افزود: از شروع سال جدید تمام گلوگاه های ارتباطی استان و خروجی پهنای باند روستاها برای ارائه اینترنت پرسرعت و خدماتی مطلوب به مشترکین پایش می شود.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از آمادگی لازم برای پایداری حداکثری شبکه مخابراتی آذربایجان غربی همزمان با تشدید محدودیت های کرونایی خبر داد و گفت: با توجه به تاکید وزیر ارتباطات و همچنین تجربه افزایش مصرف پهنای باند مشترکین در ایام قرنطینه با هماهنگی اپرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی بیش از 78درصد از روستاهای بالای20 خانوار آذربایجان غربی به ‏اینترنت

دسترسی بیش از 78درصد از روستاهای بالای20 خانوار آذربایجان غربی به ‏اینترنت