مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 09:002021-04-17سياسي

نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز ارتش را تبریک گفت


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با حضور در لشکر 16 زرهی قزوین، روز ارتش را تبریک گفت و از بیمارستان صحرایی و 553 ارتش بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با فرماندهان و مسئولین لشگر 16 زرهی به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت عمل به آیه وَ اَعِدّوا لَهُم مَااستَطَعتُم مِن قُوَّه به یکی از قدرت های نظامی تبدیل شده است و شما عزیزان برای تحقق این امر رشادت های بسیاری کرده اید.

وی یاد و خاطره همه شهدای ارتش جمهوری اسلامی را گرامیداشت و تصریح کرد: نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس، مخلصانه پای کار بودند و از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند و بسیاری از این عزیزان جان خود را فدا کردند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: یکی از ویژگی های نیروهای مسلح در نظام دینی این است که خداوند تا پیروزی نهایی حامی و پشتیبان آن ها است و می فرماید ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر خدا را یاری کنید خدا نیز شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می دارد و نمونه ای از این حمایت را در دفاع مقدس مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اتحاد و همدلی بین نیروهای مسلح در نظام دینی را از ویژگی های بارز آن ها دانست که در هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز ارتش را تبریک گفت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز ارتش را تبریک گفت