مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-17سياسي

نیروهای مسلح نظام اسلامی حافظ کرامت انسان هستند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به حدیث «فالجنود باذن الله حصون الرّعیّه» از امام علی (ع) گفت: لشکری که دنبال منویات پیامبران و پیشوایان دین می رود کارش حفاظت کرامت انسان و جلوگیری از آدمکشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار با فرماندهان ارتش مستقر در خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن حلول ماه مبارک رمضان و بزرگداشت هفته و روز نیروی زمینی به فرزندانش، گفت: این نامه خیلی زیبا و یک انشاء منحصربه فرد است که شهید سلیمانی در بخشی از این نامه می گوید این راه را انتخاب نکردم که آدم بکشم، تو میدانی من قادر به دیدن بریدن سر مرغی هم نیستم.

من اگر سلاح به دست گرفته ام برای ایستادن در مقابل آدمکشان است نه برای آدم کشتن که این برگرفته از فرهنگ نیروهای مسلح الهی است.

عبادی افزود: این تعریف با تعریفی که در صف و جبهه مقابل است کاملاً تفاوت دارد.

وی با اشاره به حدیث فالجنود باذن الله حصون الرّعیّه از امام علی (ع) گفت: لشکری که دنبال منویات پیامبران و پیشوایان دین می رود کارش حفاظت کرامت انسان و جلوگیری از آدمکشی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در تبیین آیه 60 سوره انفال، اضافه کرد: طبعاً ایجاب می کند که در این دفاع همه تجهیزاتی را که در این راه لازم است را به کار بگیرد، این تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح نظام اسلامی حافظ کرامت انسان هستند

نیروهای مسلح نظام اسلامی حافظ کرامت انسان هستند