مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 08:352021-04-17پزشكي

نظارت های بهداشتی دامپزشکی کرمانشاه در ماه رمضان تشدید شد


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

رامین سمیعیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان نظارت ها بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی تشدید کرده ایم که در این راستا 34 اکیپ به بخش نظارت اضافه شده است.

سمیعیان ادامه داد: در حال معمول حداقل سه بار در ماه از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی بازدید می شود که این نظارت ها در ایام خاصی مثل ماه مبارک رمضان تشدید می شود، بگونه ای که مراکزی که سابقه تخلف داشته باشند، معمولا دو بار در روز، صبح ها و بعدازظهرها بازدید می شوند و سایر مراکز هم حتما دو بار در هفته بازدید خواهند شد.

سال گذشته 86 هزار کیلو فرآورده خام دامی ناسالم در کرمانشاه امحا شد رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به اقدامات صورت گرفته در استان طی سال گذشته برای مقابله با توزیع فرآورده های خام دامی ناسالم داشت و گفت: سال گذشته 104 هزار مورد بازدید از مراکز تهیه، فرآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت های بهداشتی دامپزشکی کرمانشاه در ماه رمضان تشدید شد

نظارت های بهداشتی دامپزشکی کرمانشاه در ماه رمضان تشدید شد