مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-17دانش

حمایت از دانشجویان در رویداد ملی ره نشان


رییس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه هدف از برگزاری رویداد ملی ره نشان ، استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان و به نوعی وارد کردن آن ها در حوزه صنایع است، - ایسنا/خوزستان رییس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه هدف از برگزاری رویداد ملی "ره نشان"، استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشجویان و به نوعی وارد کردن آن ها در حوزه صنایع است، گفت: این ارتباط باعث کمک به افزایش مناسبات میان صنعت، دانشگاه و مراکز تحقیقاتی می شود و علاوه بر این، برگزیدگان می توانند از امکانات و ظرفیت بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند.

علی حسین صابری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: رویداد ملی ره نشان سالانه توسط بنیاد ملی نخبگان در پنج حوزه آب و محیط زیست، انرژی، حمل و نقل، زیست فناوری و هوشمندسازی برگزار می شود.

وی با اشاره به ساز و کار این رویداد ملی، افزود: شرکت های کوچک و بزرگ، مسائل و نیازهای خود را پیرامون محصولاتی که تولید می کنند، بیان می کنند و درصورتی که امکان ساخت قطعات مورد نیاز را نداشته باشند، نیاز خود را مطرح کرده و از ظرفیت دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی برای ساخت تجهیزات موردنیاز استفاده می کنند.

رییس بنیاد نخبگان خوزستان با بیان اینکه بنیاد ملی نخبگان با شرکت ها و صنایع ارتباط برقرار می کند تا نیازهای آن ها را شناسایی کند، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از دانشجویان در رویداد ملی ره نشان

حمایت از دانشجویان در رویداد ملی ره نشان