مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:252021-04-17فرهنگي

تکرار سه باره نام یک بازیگر زن در تیتراژ سریال رمضانی!


تکرار سه باره نام یک بازیگر زن مصری در تیتراژ سریال رمضانی، سبب شد تا بازیگران پیشکسوت سریال دست به شکایت علیه تهیه کننده بزنند.

- تکرار سه باره نام یک بازیگر زن مصری در تیتراژ سریال رمضانی، سبب شد تا بازیگران پیشکسوت سریال دست به شکایت علیه تهیه کننده بزنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از المیادین، سریال مصری همه چیز با عشق با پخش قسمت های ابتدایی و تکرار سه باره نام یک بازیگر زن در تیتراژ، موجبات اعتراض بازیگران را فراهم کرده است.

این سریال هنوز در حال تصویربرداری است و این در حالی است که پس از شرایط پیش آمده، دو تن از بازیگران اصلی آن یعنی احمد سعدنی و مصطفی درویش از بازی در قسمت های باقی مانده، کناره گیری کرده و شکایتی را به اتحادیه بازیگران مصر ارایه کردند.

نام این بازیگر زن یک بار به تنهایی و دو بار در کنار دو بازیگر دیگر در تیتراژ درج شده و تعجب مخاطبان را هم به دنبال داشته است.

همزمان با این شکایت، اسلام المرسی، تهیه کننده سریال در پیامی از بازیگران پیشکسوت سریال و تمامی هنرمندانی که با او همکاری داشته اند عذر خواهی و عنوان کرده است که سه بار ظاهر شدن نام یکی از بازیگران زن سریال یک خطای سهوی بوده و از قسمت چهارم به بعد اصلاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار سه باره نام یک بازیگر زن در تیتراژ سریال رمضانی!

تکرار سه باره نام یک بازیگر زن در تیتراژ سریال رمضانی!