مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-17سياسي

طلحه و زبیرها در چه مرحله ای از انقلاب ظهور می کنند؟


در مرحله سوم انقلاب است که طلحه ها، زبیرها و آقازاده ها بیرون می آیند و در این مرحله است که باید با حواس جمع حرکت کرد و اگر بخواهیم حالاتی که اولین نسلی که انقلاب را به ثمر رساند بماند و ارتقا پیداکند، - ایسنا/قم معاون آموزش حوزه های علمیه گفت: در مرحله سوم انقلاب است که طلحه ها، زبیرها و آقازاده ها بیرون می آیند و در این مرحله است که باید با حواس جمع حرکت کرد و اگر بخواهیم حالاتی که اولین نسلی که انقلاب را به ثمر رساند بماند و ارتقا پیداکند، باید دقت کنیم، البته عمارها و کمیل ها نیز در این فضاها ظهور می کنند.

نشست شب های بندگی با موضوع تفسیر آیات اخلاقی قرآن کریم در تبیین بیانیه گام دوم در سومین شب ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد، معاون آموزش حوزه های علمیه در این نشست عنوان کرد: کسانی که چهل سال پیش وارد میدان انقلاب و مبارزه شدند ظرفیت و قابلیت حمل ودیعه الهی را پیدا کردند که این نشات گرفته از تحولی درونی بود که منشا بیرونی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه اخلاق و معنویت سرمایه های مهمی هستند که پیامبران نیز برای آن مبعوث شده اند، ادامه داد: اخلاق، علم و دانشی برای تذکیه نفس است؛ زیرا راه های اصلاح و تذکیه نفس را به انسان نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلحه و زبیرها در چه مرحله ای از انقلاب ظهور می کنند؟

طلحه و زبیرها در چه مرحله ای از انقلاب ظهور می کنند؟