مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-17اقتصادي

عرضه واکسن ایرانی کرونا در تیرماه /تمدید ممنوعیت ها تا پایان هفته جاری


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از تمدید اعمال ممنوعیت ها تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: یک یا دو واکسن تولید داخل تا تیرماه به صورت انبوه عرضه خواهد شد.

- علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با یکی دو نفر درگیر این بیماری هستند که نشان دهنده سرعت و گسترش بسیار بالای ویروس است و نیازمند هستیم به شدت مراقبت کنیم.

  وی از تمدید ممنوعیت ها تا آخر هفته جاری خبر داد و گفت: نیاز است تا پروتکل ها در شهرهای نارنجی و زرد به شدت رعایت شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا متذکر شد: پروتکل ها در برخی استان ها و شهرها خیلی رعایت نمی شود، اگرچه رعایت پروتکل ها نسبت به دو هفته قبل بهتر شده، اما رعایت 58.

5 درصدی در کشور پایین است، در نتیجه همه دستگاه ها باید موضوع را رصد کرده و با متخلفان برخورد قاطع شده و مسئولانه عمل کنند.

رییسی با اشاره به میزان نقض تردد در استان های مختلف کشور تصریح کرد: 71 درصد نقض تردد در شهرهای قرمز را داریم که 6 استان شامل استان های اصفهان، البرز، همدان، مازندران، فارس و آذربایجان شرقی بیشترین نقض تردد را داشتند.

  وی اضافه کرد: 73 درصد نقض تردد را در شهرهای نارنجی داشتیم که بیشترین نقض در این حوزه مربوط به اصفهان، البرز، فارس، همدان و مازندران بوده است، ضمن اینکه 66 درصد نقض تردد شبانه وجود داشته که در 6 استان شامل تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه واکسن ایرانی کرونا در تیرماه /تمدید ممنوعیت ها تا پایان هفته جاری

عرضه واکسن ایرانی کرونا در تیرماه /تمدید ممنوعیت ها تا پایان هفته جاری