مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-17سياسي

اجرای برنامه های روز ارتش با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیراز


فرمانده ارشد ارتش در استان های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت:ویژه برنامه های روز ارتش در استان فارس با توجه به رعایت شیوه نامه های بهداشتی تدوین و اجرایی خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح استان فارس ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به راه اندازی بیمارستان پشتیبان در سطح شیراز اقدام نمود که این اقدام نیز باعث شد بخش قابل توجهی از بیماران کرونایی استان فارس در بیمارستان پشتیبان شهید دستغیب استقرار یافته و خدمات درمانی دریافت کنند.

او در خصوص ویژه برنامه های سالروز ارتش نیز تاکید کرد: برنامه های روز ارتش از بیست و یکم فروردین ماه و همزمان با سالروز شهادت صیاد شیرازی آغاز و تا سوم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از جمله برنامه هایی که در روز ارتش اجرا خواهد شد می توان به ویژه خودرویی در یکی از پادگان های استان فارس با حضور جمعی از یگان های نمونه استان اشاره کرد این در حالی است که دیدار خانواده شهدا به صورت مجازی و برگزاری مسابقه سپهبد های اخلاص از جمله ویژه برنامه هایی است که در روز ارتش اجرایی خواهد شد.

امیر رضایی تاکید کرد: نمایش پهپادهای ارتش جمهوری اسلامی ایران و رونمایی از برخی از اقدامات دفاعی در استان فارس از جمله برنامه هایی است که در سالروز تأسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به برگزاری آن اقدام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای برنامه های روز ارتش با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیراز

اجرای برنامه های روز ارتش با رعایت پروتکل های بهداشتی در شیراز