مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:152021-04-17دانش

هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی های ترویجی برگزار می شود


هفتمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) توسط انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می شود.

- هفتمین دوره مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) توسط انجمن علمی دانشجویی بین رشته ای ترویج علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا؛ هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی های ترویجی با موضوع آزاد (دلتا) با هدف ترویج علم و ایده های نو، آشنایی عموم جامعه با علم و فناوری و تقویت هر چه بیشتر ارتباط بین دانشگاه با صنعت و جامعه، برگزار می شود.

داوطلبان برای شرکت در این مسابقه، در مرحله‏ اول حداکثر تا 15 اردیبهشت ماه، باید فایل صوتی سه دقیقه ای ایده‏ سخنرانی خود را منطبق بر شیوه‏ نامه‏ مسابقه به نشانی stp_admins@ در شبکه های اجتماعی یا رایانامه‏ anjomanelmi@ut.

ac.

ir ارسال کنند.

پس از ارزیابی اولیه، نتایج در 23 اردیبهشت اعلام خواهد شد.

منتخبان این مرحله، حداکثر تا 30 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا فایل ویدئویی سخنرانی 12 دقیقه ای را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

در نهایت بعد از ارزیابی، نتایج نهایی مسابقه چهارم خرداد ماه اعلام و به برگزیدگان جوایز ارزنده و گواهی معتبر اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی های ترویجی برگزار می شود

هفتمین دوره‏ مسابقه سخنرانی های ترویجی برگزار می شود