مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-17فناوري

108 آسیب پذیری برای ویندوز شناسایی شد/ انتشار اصلاحیه های امنیتی


مرکز افتا از انتشار اصلاحیه های جدید امنیتی برای 108 آسیب پذیری ویندوز و دیگر محصولات مایکروسافت خبر داد و اعلام کرد:درجه اهمیت 19 مورد از این آسیب پذیری ها «حیاتی» و 89 مورد «مهم» است.

- مرکز افتا از انتشار اصلاحیه های جدید امنیتی برای 108 آسیب پذیری ویندوز و دیگر محصولات مایکروسافت خبر داد و اعلام کرد:درجه اهمیت 19 مورد از این آسیب پذیری ها حیاتی و 89 مورد مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راهبردی افتا، اصلاحیه های مذکور آسیب پذیری های 108 گانه اعلام شده مایکروسافت را در Windows و محصولات مختلف این شرکت ترمیم می کنند.

بیش از نیمی از آسیب پذیری های ترمیم شده توسط مجموعه اصلاحیه های ماه آوریل مایکروسافت از نوع Remote Code Execution گزارش شده اند.

در این بین، 5 آسیب پذیری روز-صفر (Zero-day) هم وجود دارد که جزییات آنها قبلاً افشا شده بود؛ پیش تر کسپرسکی گزارش کرده بود که مهاجمان در حال سوءاستفاده از این آسیب پذیری، احتمالاً به منظور فرار از سد سندباکس یا ارتقای سطح دسترسی خود هستند.

با این حال کسپرسکی اعلام کرده که قادر به کشف کل زنجیره حمله نبوده است و بنابراین از آسیب پذیری های دیگر بکار رفته در جریان این حملات اطلاعی در دست نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

108 آسیب پذیری برای ویندوز شناسایی شد/ انتشار اصلاحیه های امنیتی

108 آسیب پذیری برای ویندوز شناسایی شد/ انتشار اصلاحیه های امنیتی