مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-17دانش

اجرای طرح ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه های دانشجویی در سال جاری


معاون امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اجرای طرح ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه های دانشگاه ها درسال جاری خبر داد.

- صمد حاج جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به طرح آشپزخانه و خوابگاه ها در سال جاری گفت: صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال گذشته با ارسال دستورالعملی به دانشگاه ها طرح بازسازی و صنعتی سازی آشپزخانه ها و طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی را ابلاغ کرد.

معاون امور دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: طرح مذکور همچنان در سال 1400 نیز پیگیری می شود و انتظار این است که دانشگاه هایی که در طرح های ارتقا قرار می گیرند و طرح هایی دارند از همین الان علی رغم این که ممکن است فرصت به اتمام رسیده باشد برنامه و طرح های خود را به صندوق رفاه دانشجویان ارسال تا جمع بندی نهایی صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بخش هایی از دستورالعمل طرح بازسازی و صنعتی سازی آشپزخانه ها و طرح ارتقای خوابگاه های دانشجویی به شرح زیر است: بر اساس این دستورالعمل دانشگاه ها مکلف شدند در چارچوب مفاد آیین نامه مالی معاملاتی و با رعایت صرفه و صلاح دانشگاه، نسبت به شناسایی پیمانکاران و فروشندگان تجهیزات ذیصلاح اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه های دانشجویی در سال جاری

اجرای طرح ارتقای آشپزخانه ها و خوابگاه های دانشجویی در سال جاری