مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:452021-04-17سياسي

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان سه چیز از خداوند متعال می خواهیم: درخواست توان از خداوند برای اقامه امر او، - در یکی از فراز های دعای روز چهارم درخواست توان برای اقامه امر خداوند را داریم.

امر خدا یا امر الله گستره وسیعی به حد امر ظهور امام عصر (عج) دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان سه چیز از خداوند متعال می خواهیم: درخواست توان از خداوند برای اقامه امر او، چشیدن طعم شیرین ذکرش و وادار کردن به ادای شکر الهی:اللهمّ قوّنی فیهِ علی إقامَهِ أمْرِکَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَهَ ذِکْرِکَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُکْرَکَ بِکَرَمِکَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْکَ وسِتْرِکَ یا أبْصَرَ النّاظرین.

خدایا، در این ماه برای برپا داشتن امرت نیرومند کن مرا و شیرینی ذکرت را به من بچشان و ادای شکرت را به من الهام فرما و به نگهداری و پرده پوشی خودت ای بیناترین بینایان.

در یکی از فراز های این دعا به نکته جالب توجهی اشاره شده است.

در اول فراز می خوانیم اللهمّ قوّنی فیهِ علی إقامَهِ أمْرِکَ: اقامه امر در ظاهر شاید همان امر نماز و روزه باشد، اما با توجه به کلیّت آموزه های قرآنی و روایی، در می بابیم امر خدا یا امر الله گستره وسیعی به حد امر ظهور امام عصر (عج) دارد و یا هر امری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان

دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان