مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:252021-04-17سياسي

اجرای 24 رزمایش خدمت متعالی در استان سمنان


24 رزمایش خدمت متعالی به منظور اصلاح و بهینه سازی حجم وسیعی از شبکه و تأسیسات توزیع برق در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.

- معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با شناسایی شبکه های فرسوده، قدیمی و عارضه دار، سناریوی لازم برای اجرای رزمایش برنامه ریزی و با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات و تجهیزات، به صورت جهادی- ضربتی حجم گسترده ای از خطوط برق رسانی و تجهیزات، بهینه سازی و بازسازی می شود.

سیدمحمد حسینی نژاد با اشاره به 24 رزمایش انجام شده در سال گذشته گفت: این رزمایش ها با مشارکت یک هزار و 271 نفر نیروهای عملیاتی، پشتیبانی و ناظران ایمنی، با حجم کار هفت هزار و یک نفر ساعت به اجرا درآمده است.

وی با عنوان اینکه این برنامه ها در سال قبل، 244 روز صرفه جویی در روز کاری به همراه داشته، یادآور شد: صرفه جویی 137 مگاوات ساعت انرژی، از دیگر مزایای رزمایش های برگزارشده به شمار می رود.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: احداث و اصلاح 252 کیلومتر شبکه فشارمتوسط و فشار ضعیف، بهینه سازی 292 ایستگاه توزیع برق، جمع آوری و نصب 295 اصلی پایه، تعویض 25 دستگاه برق گیر و کات اوت و اصلاح یک هزار و 192 مورد ارتباطات شبکه و تعویض کلمپ، از جمله اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 24 رزمایش خدمت متعالی در استان سمنان

اجرای 24 رزمایش خدمت متعالی در استان سمنان