مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-17پزشكي

اختصاص بخشی از ظرفیت بستری خوزستان به بیماران استان کهگیلویه


رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به افزایش موارد بستری و مرگ و میر در این شهرستان، از تکمیل ظرفیت دو بیمارستان پذیرای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان با اشاره به افزایش موارد بستری و مرگ و میر در این شهرستان، از تکمیل ظرفیت دو بیمارستان پذیرای بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

دکتر قدرت الله شاکری نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به وضعیت قرمز بهبهان اظهار کرد: با وجود توصیه های اکید در خصوص عدم دید و بازدید و سفرها در پی تعطیلات عید، شاهد خیز بیماری هستیم و اکنون روزانه تعداد موارد مثبت سرپایی این منطقه به 200 نفر می رسد.

وی افزود: تعداد بستری ها در این شهرستان افزایش قابل توجهی داشته است و موارد بستری نسبت به سه هفته گذشته، بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

رییس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: بیماران مبتلا به کرونا در دو بیمارستان شهیدزاده و تأمین اجتماعی بستری هستند و تقریبا ظرفیت تخت های اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در دو بیمارستان بهبهان تکمیل شده و با مدیریت خاصی، شرایط را کنترل کرده ایم.

شاکری نژاد افزود: تقریباً موارد فوتی نسبت به سه هفته گذشته 30 درصد افزایش یافته است البته با توجه به افزایش بستری ها می توانست تا 60 درصد افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بخشی از ظرفیت بستری خوزستان به بیماران استان کهگیلویه

اختصاص بخشی از ظرفیت بستری خوزستان به بیماران استان کهگیلویه