مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-17پزشكي

لزوم برخورد و انفصال از خدمت شهردار اهواز و آبادان


انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه علوم اهواز با صدور نامه ای خطاب به رییس دادگستری استان خوزستان بر لزوم برخورد و انفصال از خدمت شهردار اهواز و آبادان و برخورد با عاملین سو استفاده از قدرت تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیرو استفاده شهرداران و تنی چند از مسئولان شهری اهواز و آبادان  از سهمیه واکسن پاکبانان در نامه ای خطاب به رییس کل دادگستری استان خوزستان نوشتند: نیک می دانید که در بیش از یک سال گذشته مدافعان سلامت در استان خوزستان با تمام توان در مقابل با پانتومی مبارزه با بیماری قرار داشته اند و متأسفانه به دلیل سوء مدیریت های کلان در واردات واکسن هم اکنون همه دانشگاه های علوم پزشکی کشور با کمبود سهمیه واکسن مواجه هستند.

حسب دستور وزارت بهداشت مبنی بر واکسیناسیون پاکبانان و غسالان محترم، دانشگاه های علوم پزشکی استان سهمیه ای خاص را به شهرداری ها اختصاص دادند تا این امر به سرانجام برسد.

  در ادامه این نامه آمده است که، اما متأسفانه در همین حین متوجه شدیم که شهردار جدید اهواز و همچنین اعضای شورای شهر و شهرداری آبادان در اقدامی سخیف و منزجرکننده با سوءاستفاده از قدرت از این سهمیه جهت واکسیناسیون خود استفاده کرده اند با توجه به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد و انفصال از خدمت شهردار اهواز و آبادان

لزوم برخورد و انفصال از خدمت شهردار اهواز و آبادان