مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-17سياسي

ژن‎های خوب در شهرداری علی آباد کتول/ تکرار قصه گرگ و میش آبادان در گلستان


شهرداری علی آبادکتول تعدادی از مدیران شهرداری و پیمانکار طرف قرارداد را به عنوان پاکبان برای تزریق واکسن به شبکه بهداشت شهرستان معرفی کرده و آنها به جای پاکبانان واکسن کرونا تزریق کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، براساس اطلاعات رسیده به تحریریه خبرگزاری فارس در گرگان و همچنین مطلب منتشر شده توسط یکی از خبرنگاران حوزه سلامت در استان گلستان در صفحه شخصی خود، روزههای گذشته عملیات تزریق واکسن به پاکبانان شهرداری علی آبادکتول در استان گلستان اجرا شد.

در شرایطی که بیش از 45 نفر تعداد پاکبانان شهرداری این شهر است و تنها 24 واکسن به این شهرداری تعلق گرفته، دو نفر از مدیران شهرداری این شهر، مدیرعامل شرکت طرف قرارداد شهرداری و همسرش بجای پاکبانان این واکسن را تزریق کرده اند.

این در شرایطی است که بر اساس اولویت بندی انجام شده و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، واکسن های اختصاص داده شده باید بر اساس اولویت و به افراد جامعه هدف مشخص تزریق شود و هیچ فردی در هیچ جایگاهی مجاز به تزریق واکسن خارج از اولویت مشخص شده نیست.

چنین اقدام مشابهی روز گذشته در شهرداری آبادان نیز رخ داد که با واکنش های تند مختلفی از سوی مردم، مدیران و مسوولان روبرو شد تا آنکه در آخرین واکنش، سعید نمکی وزیر بهداشت دستور عزل رییس شبکه بهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژن‎های خوب در شهرداری علی آباد کتول/ تکرار قصه گرگ و میش آبادان در گلستان

ژن‎های خوب در شهرداری علی آباد کتول/ تکرار قصه گرگ و میش آبادان در گلستان