مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-17سياسي

تعویق زمان شروع به خدمت نظام وظیفه داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری


با توجه به تعویق برگزاری چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیاری، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح موافقت نامه خود را با تعویق زمان شروع به خدمت داوطلبان سرباز این آزمون اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی تاکنون دوبار به تعویق افتاده است.

ابتدا قرار بود این آزمون در 7 اسفندماه 99 برگزار شود که با اعتراض داوطلبان به 20 فروردین 1400 موکول شد و با ادامه اعتراضات، اعلام شد که این آزمون تا اطلاع ثانوی به تعویق می افتد.

مرکز سنجش آموزش پزشکی درباره تعویق زمان شروع به خدمت نظام وظیفه داوطلبان سرباز در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی اطلاعیه ای صادر کرد.

این اطلاعیه برای اطلاع آن دسته از داوطلبان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی است که مشمول تبصره یک صفحه 5 دفترچه راهنمای آزمون پذیرش دستیار تخصصی بوده و باید تا پایان اردیبهشت ماه خدمات نظام وظیفه خود را شروع می کردند.

بر اساس این اطلاعیه، با توجه به تعویق برگزاری چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی به منظور رفاه حال داوطلبان مشمول این بند، طی مکاتبه ای که با سازمان نظام وظیفه عمومی صورت پذیرفته است، معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح موافقت نامه خود را به سازمان نظام وظیفه عمومی نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق زمان شروع به خدمت نظام وظیفه داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری

تعویق زمان شروع به خدمت نظام وظیفه داوطلبان سرباز در آزمون دستیاری