مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:102021-04-16اقتصادي

هدف گذاری برای رشد 50 درصدی سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی


مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: در سال 1400 هدف گذاری برای 30 تا 50 درصد رشد در تعداد و ارزش سرمایه گذاری خارجی استان برنامه ریزی شده است.

- مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خبر داد هدف گذاری برای رشد 50 درصدی سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: در سال 1400 هدف گذاری برای 30 تا 50 درصد رشد در تعداد و ارزش سرمایه گذاری خارجی استان برنامه ریزی شده است.

   مهدی تقوایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان سرمایه گذاری در خراسان رضوی برای سال 1400 اظهار کرد: در سال گذشته 57 طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش تقریبی 130 میلیون دلار در خراسان رضوی به تصویب رسیده که در سال 1400 هدف گذاری برای 30 تا 50 درصد رشد در تعداد و ارزش سرمایه گذاری خارجی استان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: بیشترین سرمایه گذاری به لحاظ تعداد و ارزش در سال گذشته در حوزه های صنعتی و ساخت و ساز مجتمع های تجاری بوده و کمترین سرمایه گذاری خارجی در حوزه فعالیت های خدماتی و حمل ونقل ارتباطات انجام شده است که با توجه به ظرفیت های مناسب در این بخش سرمایه گذاری در این حوزه نیازمند تقویت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای رشد 50 درصدی سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی

هدف گذاری برای رشد 50 درصدی سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی