مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 فروردین 1400 ساعت 03:052021-04-16سياسي

تداوم همراهی بسیجیان کرمانشاه با مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی سالمندان و بیماران زمینه ای و خانواده های آن ها و در مرحله بعدی نیز محله های حاشیه نشین شهر مورد رصد و پیگیری قرار می گیرند که این مرحله در حال حاضر نیز در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: های آن ها و در مرحله بعدی نیز محله های حاشیه نشین شهر مورد رصد و پیگیری قرار می گیرند که این مرحله در حال حاضر نیز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تعداد 7 هزار و 240 نفر در قالب یک هزار و 440 تیم حمایتی به همراه 166 تیم رصد و مراقبت در منزل در مرحله اول اجرای طرح در استان فعالیت داشتند.

ریحانی خاطرنشان کرد: در مرحله تشدید طرح گروه های حمایتی به یک هزار و 949 تیم و تیم های رصد و مراقبت در منزل به 835 تیم در استان افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد یک هزار و 900 گروه جهادی در زمینه های مختلف خدماتی و حمایتی در استان فعال بودند.

ریحانی گفت: با تلاش های صورت گرفته در این مدت تعداد 900 هزار بسته معیشتی توسط سپاه،کمیته امداد، هلال احمر و شهرداری در بین افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شد که از این میزان تعداد 307 هزار و 501 بسته توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان تهیه و توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم همراهی بسیجیان کرمانشاه با مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی

تداوم همراهی بسیجیان کرمانشاه با مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی