مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-16ورزشي

باخت سنگین تیم فوتسال کیمیای اسفراین در برابر قهرمان فصل قبل


سرمربی تیم فوتسال کیمیای اسفراین با اشاره به باخت سنگین در برابر مس رفسنجان گفت: در صورت حمایت مناسب نماینده شایسته ای برای ورزش خراسان شمالی خواهیم بود.

- زهرا حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به باخت سنگین تیم کیمیا اسفراین در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان در برابر تیم مس رفسنجان اظهار داشت: در این بازی علی رغم تلاش حداکثری با نتیجه 11 بر 2 بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتسال کیمیای اسفراین تصریح کرد: شرایط قرمز کرونایی فرصت بهره برداری حداکثری از شرایط میزبانی را از ما گرفت و این نتیجه تابلوی تمام قد مشکلات تیمی است که با هزینه های شخصی و انبوهی از معضلات در سطح اول فوتسال کشور در برابر حریفان تا بن دندان مسلح قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: تیم فوتسال مس رفسنجان به عنوان قهرمان فصل گذشته با تدارکات در حد یک قهرمان در برابر ما صف آرایی کرد و این تقابل دارا و ندار لیگ برتر بود.

حاتمی با اشاره به شرایط جدول و ماندگاری تیم کیمیای اسفراین در لیگ برتر بانوان خاطر نشان کرد: به هدف اصلی خود در ابتدای فصل که همان حفظ سهمیه لیگ برتر بود رسیدیم اما تداوم شرایط فعلی در فصل آینده به معنای از دست رفتن این فرصت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باخت سنگین تیم فوتسال کیمیای اسفراین در برابر قهرمان فصل قبل

باخت سنگین تیم فوتسال کیمیای اسفراین در برابر قهرمان فصل قبل