مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 14:202021-04-16سياسي

احزاب انقلابی به وحدت نیروها در انتخابات کمک می کنند


رییس کمیته احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: مجموعه احزاب انقلابی تمام تلاش خود را برای وحدت در انتخابات پیش رو به کار خواهند بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه سر می بریم و احزاب هم می توانند بخش مهمی از بیانیه گام دوم را به عهده بگیرند.

رییس کمیته احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اعلام کرد: در جلسات اخیر کمیته، با تعیین کارگروه های جداگانه، برنامه ها و سرفصل های پیشنهادی کمیته سیاسی و احزاب برای دولت آینده را شروع کرده ایم؛ در برنامه های پیش رو سعی کرده ایم تا هم از بدنه کارشناسی احزاب و هم از توان کارشناسی نیروهای انقلابی به درستی استفاده کنیم.

روح الامینی گفت: بازیگران اصلی انتخابات، احزاب و تشکل های سیاسی هستند اما از آنجا که مشکل نظام حزبی ما، نبود احزاب گسترده ایدئولوژیک و بزرگ است، جبهه و ائتلاف ها اکنون نقش آن را انجام می دهند؛ در حال حاضر هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که تجربه ی خوبی از خود در انتخابات 98 به جا گذاشت با رویکرد وحدت در بین نیروهای انقلاب حضوری فعال در انتخابات سال 1400 خواهد داشت و همچنان به دنبال هم صدایی و همگرایی جریان انقلاب در آوردگاه 28 خرداد است.

وی همچنین معضل کنونی را ناکاآرمدی و ضغف مدیران دولتی عنوان کرد و با بیان اینکه باید با اتحاد و همدلی در بین نیروهای انقلاب، با تیم قوی و برنامه ای کارآمد وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب انقلابی به وحدت نیروها در انتخابات کمک می کنند

احزاب انقلابی به وحدت نیروها در انتخابات کمک می کنند