مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-16اقتصادي

حزب مردمسالاری: دولت محدودیت های جدی کرونایی مصوب کند/ واکسیناسیون عمومی تسریع شود


در پی اوج گیری مجدد بیماری کرونا و افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز و عبور تعداد جانباختگان کرونایی از مرز 66 هزار نفر، حزب مردم سالاری در اطلاعیه ای خواستار اعمال محدودیت های جدی از سوی دولت و تسریع واکسیناسیون شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در پی اوج گیری مجدد بیماری کرونا در کشور و افزایش تعداد شهرهای نارنجی و قرمز و عبور تعداد جانباختگان کرونایی از مرز 66 هزار نفر، حزب مردم سالاری در اطلاعیه ای خواستار اعمال محدودیت های جدی از سوی دولت و تسریع واکسیناسیون در کشور شد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: با وجود گذشت حدود 14 ماه از اعلام رسمی آغاز بیماری کرونا در ایران، به دلیل اتخاذ سیاست های متناقض و ناپایدار از سوی دست اندرکاران ذی ربط همچنان شاهد رشد آمار مرگ و میر حاصل از بیماری کرونا هستیم و طی روزهای گذشته، آمار مرگ و میر روزانه از مرز سیصد نفر هم گذشته و نقشه کرونایی کشور که پیش از نوروز، به رنگ آبی و زرد در آمده بود، در مدتی کوتاه به رنگ قرمز درآمده و تعداد شهرهای قرمز و نارنجی مدام افزایش می یابد.

در 14 ماه اخیر، سیاست های دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا به هیچ وجه پایدار و کارساز نبوده و فراز و نشیب زیادی داشته است و همین فراز و نشیب موجب شده هر زمان که آمار مبتلایان به کرونا کاهشی شده، متاسفانه با سهل گیری و عدم ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب مردمسالاری: دولت محدودیت های جدی کرونایی مصوب کند/ واکسیناسیون عمومی تسریع شود

حزب مردمسالاری: دولت محدودیت های جدی کرونایی مصوب کند/ واکسیناسیون عمومی تسریع شود