مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-16سياسي

درب مساجد لارستان در ماه مبارک باز است اما نماز جماعت برگزار نمی شود


رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با بیان اینکه مساجد در ماه مبارک رمضان تعطیل نیستند گفت: درب مساجد باز است ولی به خاطر تبعیت از مصوبات ستاد کرونا نماز جماعت تعطیل است.

- حجت الاسلام مهدی اقبالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان داشتیم و باتوجه به شرایط فعلی که قرمز است، ستاد کرونا فعلآاتا پایان فروردین ماه نمازهای جماعت را تعطیل اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه درب مساجد باز است ولی به خاطر تبعیت از مصوبات ستاد کرونا نماز جماعت تعطیل است، افزود: روحانیون و مبلغین بومی اداره تبلیغات اسلامی لارستان در فضای مجازی و برنامه های فرهنگی مشغول به تبلیغ هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی لارستان با تاکید بر اینکه فعلا برنامه های قرآنی در فضای مجازی و با استفاده از رسانه است، تصریح کرد: تعداد 60 روحانی در سامانه ثبت نام کرده اند که روحانیون غیربومی در بین اینها هستند و منتظر شرایط جدید کرونا هستیم تا در صورت امکان وارد لارستان شوند و مشغول به تبلیغ شوند.

این مسوول درباره پویش محله همدل، گفت: این پویش به نام  مهرواره محله همدل که در سه مرحله شهرستان، استان و کشور داوری می شود که این طرحها می تواند با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، مذهبی و مسائلی باشد که امید در دل مردم ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب مساجد لارستان در ماه مبارک باز است اما نماز جماعت برگزار نمی شود

درب مساجد لارستان در ماه مبارک باز است اما نماز جماعت برگزار نمی شود