مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 12:002021-04-16سياسي

توجه به زندانیان بیمار و آسیب پذیر در اولویت سازمان زندان ها قرار دارد


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی با تأکید بر توجه به زندانیان بیمار و آسیب پذیر گفت: رفع مسائل خانواده های زندانیان بی بضاعت و در معرض آسیب از اولویت های اصلی این سازمان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی، محمدمهدی حاج محمدی هم زمان با ماه مبارک رمضان در سفر به استان سمنان، در زندان شاهرود حضور یافت و با مددجویان دیدار کرد.

وی در این بازدید چهارساعته که با همراهی امید کهربایی مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان صورت گرفت، در بخش های مختلف زندان شاهرود حضور یافت و ضمن بررسی وضع زندانیان با تعداد زیادی از آنان دیدار و گفت وگو کرد.

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی تربیتی در خصوص وضعیت حبس مددجویان، بهره گیری از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، رعایت پروتکل های بهداشتی و اهمیت اشتغال در زندان با آنان به صورت چهره به چهره به گفت وگو پرداخت.

حاج محمدی در این بازدید خطاب به مدیرکل زندان های استان سمنان، با اشاره لزوم توجه به زندانیان بیمار و آسیب پذیر گفت: لازم است مسؤولان و مددکاران زندان ها، نسبت به شناسایی زندانیان بیمار، ناتوان و آن دسته از مددجویانی که بیرون از زندان بستگانی را برای پیگیری امور قضایی خود یا امکان رد مال ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به زندانیان بیمار و آسیب پذیر در اولویت سازمان زندان ها قرار دارد

توجه به زندانیان بیمار و آسیب پذیر در اولویت سازمان زندان ها قرار دارد