مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-16پزشكي

​سرنوشت تلخ این خانواده/ ساز ناکوک زندگی این 4 معلول+فیلم و عکس ​


با هزار بدبختی خودم را بیمه کرده ام ماهیانه باید 800 هزار تومان حق بیمه پرداخت کنم واقعا ندارم اما چکار کنیم تا زمانی که دخترم نیاز داشته باشد مجبورم حق بیمه را پرداخت کنم.

اگر درد ما در زمان خودش تشخیص داده نشد و نتوانستیم پیشگیری کنیم، الان نیایش شرایطش بهتر است می توانیم جلوی فاجعه را بگیریم، دوست دارم حداقل دخترم زندگی عادی را تجربه کند زندگی ای که واقعا حقش است.

ضرورت استفاده از دوچرخه و تخت  براساس تجویز پزشکان حتما باید روی تخت بخوابد، دوچرخه سواری کند و روی مبل بنشیند، ولی وقتی تنها فرش زیر پای ما عاریه است و اتاق خواب فرزندانم حتی موکت فرش هم نیست چطور می توانم برایش دوچرخه و تخت تهیه کنم.

چراغ امید این پدر معلول خاموش شده است، هر روز غمگین تر از روز قبل شاهد بدتر شدن شرایط جسمی کودکش است می گوید واقعا نمی توانم مخارج بچه ام را بدهم.

این طفل معصوم بدون هیچ دوا و درمانی در خانه مانده است گاهی از درد کمر نمی تواند روی پایش بند شود رادیو لوژی آخری که گرفتیم مهره ستون فقراتش دارد کاملا خم می شود از این رنج می کشم که وضع و حال خودم هم به صورتی است که نمی توانم برایش قدمی بردارم.

زهرا از پله هایی می نالد که هر روز باید برای رفت آمد از آن بالا و پایین برود، می گوید وضعیت خانه برادرم 100ها مرتبه از ما بهتر است روز به روز وضعیت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

​سرنوشت تلخ این خانواده/ ساز ناکوک زندگی این 4 معلول+فیلم و عکس ​

​سرنوشت تلخ این خانواده/ ساز ناکوک زندگی این 4 معلول+فیلم و عکس ​