مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-16سياسي

آقای روحانی! وعده 100 روزه را که دروغ بزرگ مخالفان می دانستید


شاید آقای روحانی روی قلّت حافظه تاریخی ملت حساب ویژه ای باز کرده و احساس کرده که وعده 100 روزه که روزی پاشنه آشیل دولت شده بود و راهی برای فرار از آن می جست، - حبیب ترکاشوند ـ یکی از برگ های برنده روحانی در تبلیغات ریاست جمهوری سال 92، وعده ای بود که برای حل مشکلات در 100 روز اول دولت خود داد.

وی در یکی از برنامه های ضبط شده تبلیغاتی خود در رسانه ملی گفت: راه حل های کوتاه مدت یک ماه و 100 روزه برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی، اجتماعی و سیاست داخلی و خارجی در دولت تدبیر و ا مید پیش بینی شده است که با این برنامه ما می توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول اقتصادی باشیم.

او که تا چند روز قبل از انتخابات به قول مرحوم آقای هاشمی 3 درصد بیشتر رای نداشت با این شعارها و البته حمایت افرادی چون هاشمی، خاتمی و جبهه اصلاح طلبان و همچنین کناره گیری اجباری عارف به نفع وی توانست با نمره ناپلئونی حائز اکثریت آرا شود و در کمال ناباوری کرسی پاستور را از آن خود کند.

واکنش جالب روحانی به انتظارات بعد از 100 روز اول با استقرار دولت روزشمار برای تحقق وعده روحانی آغاز شد اما خبری از حل مشکلات نبود تا اینکه 100 روز به پایان رسید و مردم و رسانه ها منتظر بودند ببینند آقای روحانی چه توجیهی برای عدم تحقق وعده اش خواهد داشت اما واکنش روحانی به این انتظارات جالب بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای روحانی! وعده 100 روزه را که دروغ بزرگ مخالفان می دانستید

آقای روحانی! وعده 100 روزه را که دروغ بزرگ مخالفان می دانستید