مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-16فناوري

داستان تونل مجازی و دیدن آن طرف کره زمین با موبایل چیست؟


گوگل فلوم نام قابلیت جدیدی است که برای مشاهده مستقیم آن طرف کره زمین از هر جا که کاربر ایستاده است، با بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده استفاده می کند.

- "گوگل فلوم" نام قابلیت جدیدی است که برای مشاهده مستقیم آن طرف کره زمین از هر جا که کاربر ایستاده است، با بهره گیری از فناوری واقعیت افزوده استفاده می کند.

اما نحوه کار این قابلیت جدید چگونه است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاید تا به حال به این فکر کرده باشید طرف مقابل شما در آن سوی کره زمین چه خبر است و دقیقا کجا می شود.

اکنون شرکت گوگل سرویس جدیدی را معرفی کرده است که کاربران با نشانه رفتن دوربین گوشی هوشمند اندرویدی خود به هر نقطه دلخواه روی زمین، می تواند مستقیما از هسته زمین عبور کنند و دقیقا به نقطه مقابل آن سوی جهان بروند.

گوگل با معرفی این برنامه جدید که در واقع از واقعیت ترکیبی بهره می برد، به کاربران امکان می دهد به صورت کاملاً واقعی آن طرف دنیا را ببینند.

این برنامه که فلوم (Floom) نام دارد مبتنی بر پلتفرم آزمایشی نمایش واقعیت ترکیبی گوگل موسوم به WebXR است که آزمایش های مختلف واقعیت افزوده و واقعیت مجازی بر بستر آن انجام می گیرد.

فلوم اساساً از طریق یک سایت موبایلی کار می کند که فقط در مرورگر کروم برای اندروید کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داستان تونل مجازی و دیدن آن طرف کره زمین با موبایل چیست؟

داستان تونل مجازی و دیدن آن طرف کره زمین با موبایل چیست؟