مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:252021-04-16اجتماعي

علت افزایش شاخص هوا در شرق اصفهان/ موج بارشی در راه است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان از ورود موج بارشی جدید به استان خبر داد و گفت: رگبارهای بهاری موقت از یکشنبه مناطق غرب و تا حدودی مرکز و جنوب استان را در برمی گیرد.

- ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: جوی آرام و به نسبت پایدار امروز و فردا در سطح استان حاکم است و وزش باد و گاهی افزایش ابر در اغلب مناطق پیش بینی می شود.

وی افزود: با گذر امواج ناپایدار بارش زا از روی استان رگبارهای موقتی، پراکنده گاهی همراه با رعد و برق از روز یکشنبه بسیاری از مناطق به ویژه نیمه غربی و تا حدودی نواحی مرکزی و جنوبی از جمله شهرستان سمیرم را در بر می گیرد اما شدت بارش ها بسیار ضعیف است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان درباره علت افزایش شاخص های کیفی هوا به ویژه در شرق اصفهان (منطقه سجزی) گفت: گردوخاک هایی که بر اثر وزش باد از مناطق شرق استان در هوا منتشر می شود سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی شده به طوری که شاخص ها در ساعات صبح در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس است.

وی ادامه داد: آلودگی های صنعتی نیز اثرگذار است اما در این فصل به سبب افزایش دما و وزش باد گرد و خاک پدیده غالب و علت اصلی کاهش کیفیت هوا است.

هنرمند با بیان اینکه دمای هوای استان بین یک تا 2 درجه سانتی گراد در 24 ساعت آینده افزایش می یابد، گفت: دمای هوای کلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت افزایش شاخص هوا در شرق اصفهان/ موج بارشی در راه است

علت افزایش شاخص هوا در شرق اصفهان/ موج بارشی در راه است