مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-16اجتماعي

شرکت بیش از 500 فرهنگی مازندران در اولین جشنواره ملی معلمان هنرمند


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از شرکت بیش از 500 فرهنگی استان مازندران در جشنواره ملی معلمان هنرمند خبر داده و گفت: در نظر داریم تا جشنواره استانی معلمان هنرمند را در تیرماه 1400 برگزار کنیم.

- ایسنا/مازندران معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران از شرکت بیش از 500 فرهنگی استان مازندران در جشنواره ملی معلمان هنرمند خبر داده و گفت: در نظر داریم تا جشنواره استانی معلمان هنرمند را در تیرماه 1400 برگزار کنیم.

محمد شعبانی از برگزاری اولین جشنواره ملی معلمان هنرمند خبر داد و اظهار کرد: بیش از 500 نفر از فرهنگیان هنرمند مازندران در این جشنواره شرکت کرده اند.

وی با اشاره به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در برگزاری این جشنواره، افزود: این جشنواره در دو محور فرهنگی و هنری و 6 شاخه آفرینش های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی برگزار می شود، آثار داوطلبان از طریق سامانه همگام بارگذاری شده و نتیجه نهایی همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره در اردیبهشت 1400 اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت بیش از 500 فرهنگی مازندران در اولین جشنواره ملی معلمان هنرمند

شرکت بیش از 500 فرهنگی مازندران در اولین جشنواره ملی معلمان هنرمند