مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-16ورزشي

چراغ فوتسال بانوان چرام خاموش می شود؟/فوتبال با درآمد نزدیک به صفر


رییس هیئت فوتبال شهرستان چرام گفت: استعدادهای خیلی خوبی در فوتسال بانوان داریم که متأسفانه به خاطر عدم حمایت از بین می روند.

- خبرگزاری فارس چرام؛ نسرین هاشمی- شهرستان چرام یکی از مناطق دارای استعدادهای ناب ورزشی به خصوص در زمینه فوتبال است که رقابت قرمز و آبی های چرام بخشی از تاریخچه فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد را شامل می شود.

فوتبال در رگ و خون جوانان و نوجوانان چرامی با وجود همه مشکلات و کمبودها همچنان جاری است و در کوچه و پس کوچه های چرام که قدم بگذاریم ردی از شور و هیجان فوتبال دیده می شود.

به همین منظور و برای بررسی آخرین وضعیت فوتبال چرام به سراغ رییس هیئت فوتبال این شهرستان رفتیم.

برنامه های این هیات برای فوتبال و فوتسال در رده های مختلف سنی را  یی منتظر دستور ستاد کرونای شهرستان هستیم، در صورتی که سالن ها باز شوند و ستاد کرونا مجوز برگزاری مسابقات را صادر کند در قالب جام رمضان لیگ فوتسال را برگزار خواهیم کرد.

در خصوص مسابقات رده های سنی برای 1400 در دو گروه زیر 16 سال و امید ها دو نماینده در مسابقات استانی خواهیم داشت و منتظر برنامه ریزی هیئت فوتبال استان هستیم تا بر اساس برنامه استان مسابقات خود را برگزار کنیم تا تداخلی ایجاد نشود و بازیکنان بتوانند در مسابقات استانی نمایندگان شهرستان را کمک و همراهی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ فوتسال بانوان چرام خاموش می شود؟/فوتبال با درآمد نزدیک به صفر

چراغ فوتسال بانوان چرام خاموش می شود؟/فوتبال با درآمد نزدیک به صفر