مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-16سياسي

تشکیل کارگروه ویژه مسائل بشرویه


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تشکیل کارگروه ویژه مسائل شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: امروز اولین جلسه این کمیته برگزار شد و برای به نتیجه رسیدن مسائل منطقه هر سه ماه یک بار این جلسه برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی از تشکیل کارگروه ویژه مسائل شهرستان بشرویه خبر داد و گفت: امروز اولین جلسه این کمیته برگزار شد و برای به نتیجه رسیدن مسائل منطقه هر سه ماه یک بار این جلسه برگزار می شود.

محمد فرهادی در نشست کارگروه ویژه مسائل شهرستان بشرویه افزود: این باور در مدیران ارشد استان وجود دارد که همه جغرافیای خراسان جنوبی باید طعم توسعه همه جانبه، متوازن و پایدار را بچشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی تصریح کرد: نگاهی که در سطح کلان استان درخصوص توسعه وجود دارد، نگاهی کلان محور و نه جزیی نگر و نقطه ای است.

معاون استاندار خراسان جنوبی به پیگیری های صورت گرفته درخصوص توسعه راه های مواصلاتی شهرستان بشرویه اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر به تهران و پیگیری هایی که در سازمان برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی صورت گرفته، موضوع جاده بشرویه به طبس به طور ویژه مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه ویژه مسائل بشرویه

تشکیل کارگروه ویژه مسائل بشرویه