مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-16سياسي

سی و یکمین اجلاس روسای 13 دانشگاه بزرگ کشور برگزار شد


سی و یکمین اجلاس رؤسای 13 دانشگاه بزرگ کشور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد که به دلیل شیوع بیماری کرونا دانشگاه های مستقر در تهران و استان ها به صورت مجازی در این جلسه حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر محمود نیلی احمدی آبادی رییس دانشگاه تهران در این جلسه گفت: در اجلاس رؤسای 13 دانشگاه بزرگ کشور تاکنون موضوعات بسیار مهمی بررسی شده است که اکنون بسیاری از این موضوعات در قالب فعالیت های کاربردی در سطح دانشگاه های کشور در حال انجام است.

وی افزود: در این جلسات موضوع توسعه همه جانبه دانشگاه ها در حوزه های آموزشی، پژوهشی، فناوری و نوآوری مورد بررسی قرار می گیرد.

رییس دانشگاه تهران اظهار داشت: ما شاهد تحولات زیاد در دانشگاه های بزرگ کشور هستیم که شاید بخشی از این تحولات ناشی از تحولات عمومی کشور و بخش اعظم آن مربوط به برگزاری این اجلاس ها بوده است.

نیلی احمد آبادی خاطرنشان کرد: این نشست ها بستری را فراهم کرده که دانشگاه های بزرگ بتوانند از دستاوردهای یکدیگر در حوزه های مختلف استفاده کنند.

وی تاکید کرد: ایجاد کنسرسیوم مربوط به محیط زیست در موضوع سیاهه آموزشی شهرهای بزرگ یکی از نتایج بسیار مطلوب این نشست ها بشمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و یکمین اجلاس روسای 13 دانشگاه بزرگ کشور برگزار شد

سی و یکمین اجلاس روسای 13 دانشگاه بزرگ کشور برگزار شد