مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-16اقتصادي

قرارداد ترکمانچای فروشگاه های زنجیره ای با تولیدکنندگان!


بعد از خرده فروشان، این بار نوبت تولیدکنندگان است که از فروشگاه های زنجیره ای گلایه دارند و می گویند تنها 40 درصد مبلغ درج شده بر روی کالا را از فروشگاه ها دریافت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سال هاست که خرده فروشی ها نسبت به بی رونق شدن کسب و کارشان به دلیل حضور گسترده فروشگاه های زنجیره ای گلایه دارند.

هر چند طبیعی است که هر پدیده جدیدی آثار مثبت و منفی داشته باشد، اما می توان برای آثار منفی تدابیری اتخاذ کرد که تا امروز شاهد آن نبوده ایم.

اما موضوعی که اخیرا مطرح شده انتقادات تولیدکنندگان نسبت به هزینه های سرسام آوری است که فروشگاه های زنجیره ای از آن ها دریافت می کنند؛ تا جایی که طبق گفته برخی تولیدکنندگان، آنها تنها می توانند 40 درصد از قیمت درج شده بر روی کالا را از فروشگاه ها دریافت کنند و مابقی صرف هزینه ورود به فروشگاه زنجیره ای، خسارت، بازاریابی و غیره می شود که همان مبلغ را هم قسطی و با دیرکرد پرداخت می کنند.

این موضوع از اتحایه فروشگاه های زنجیره ای هم پیگیری شد و یکی از اعضای این اتحادیه تلویحا دریافت هزینه های یاد شده از تولیدکنندگان را تایید کرد و با اشاره به هزینه های چند صد میلیونی بیلبوردهای تبلیغاتی گفت که حضور در یک فروشگاه زنجیره ای به عنوان یکی از اثرگذارترین کانال های تبلیغاتی، نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد ترکمانچای فروشگاه های زنجیره ای با تولیدکنندگان!

قرارداد ترکمانچای فروشگاه های زنجیره ای با تولیدکنندگان!