مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-16اقتصادي

گاز رسانی به روستاهای بخش جنگل رشتخوار حدود 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


گاز رسانی به هفت روستای بخش جنگل حدود 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به دلیل بالاتر بودن از حد سرانه، از اختیارات تفویض شده به گاز استانی خارج است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از تربت حیدریه مخاطبان سوژه ای را در سامانه در جلسه برگزار شده گازرسانی به روستاهای فوق با جمعیت 540 خانوار حدود 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که به دلیل بالاتر بودن از حد سرانه از اعتبارات تفویض شده به گاز استانی خارج است.

فرماندار رشتخوار گفت: گازرسانی به روستاهای علی نقی و آهنگران از توابع شهر جنگل در شهرستان رشتخوار با توجه به نیاز به احداث ایستگاه تقلیل فشار و خطوط تغذیه و توزیع طولانی، دارای هزینه ای بالاتر از سرانه های مشخص قانونی برای اجرای طرح های گازرسانی روستایی است.

وی تصریح کرد: درصورت ابلاغ سیاست های جدید کشوری موضوع گازرسانی به این دو روستا مورد بازبینی و برنامه ریزی مجدد قرار خواهد گرفت.

عرب عنوان کرد: در شهرستان رشتخوار تا ابتدای سال 92 فقط ده روستا دارای گاز بوده که این رقم با استفاده از ظرفیت قانونی بند(ق) ناظر بر اجرای پروژه های گازرسانی روستایی و تعامل و همکاری مردم و مسوولان هم اکنون به 49 روستا ارتقا یافته است.

انتهای پیام/70068


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاز رسانی به روستاهای بخش جنگل رشتخوار حدود 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

گاز رسانی به روستاهای بخش جنگل رشتخوار حدود 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد