مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-16اجتماعي

هوای اصفهان سالم است


کارشناس امور آزمایشگاه هوا اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: هوای کلانشهر اصفهان و دو شهر مجاور آن برای ششمین روز پیاپی در وضعیت قابل قبول است.

- محمود مزارع در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به هفت صبح امروز جمعه - بیست و هفتم فروردین - با میانگین 85 برای ششمین روز پیاپی در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

وی با اشاره به وضعیت کیفی هوا در ایستگاه های پایش شهر اصفهان، افزود: هم اکنون میدان احمدآباد با شاخص 61، خیابان استانداری با شاخص 73، میدان انقلاب با شاخص 70، خیابان باهنر با شاخص 60، خیابان پروین و میدان فیض با شاخص 65، خیابان رودکی با شاخص 69، خیابان رهنان با شاخص 57، خیابان فرشادی با شاخص 52، خیابان کاوه با شاخص 79، کردآباد با شاخص 67، خیابان میرزا طاهر با شاخص 71 و خیابان ورزشگاه میثاق با شاخص 63 در وضعیت قابل قبول است.

کارشناس امور آزمایشگاه هوا اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان با اشاره به وضعیت هوای شهرهای مجاور این کلانشهر، اضافه کرد: شاخص های کیفی دو شهر مبارکه و شاهین شهر در 24 ساعت اخیر به ترتیب با میانگین 53 و 67 در وضعیت قابل قبول و هوای شهر سجزی با میانگین 149 برای ششمین روز در وضعیت ناسالم برای گروههای حساس قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان سالم است

هوای اصفهان سالم است