مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 فروردین 1400 ساعت 00:252021-04-15دانش

اعلام جزییات پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی شریف


متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون در رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی شریف تا تاریخ 4 اردیبهشت 1400 فرصت دارند برای شرکت در این دوره نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

- متقاضیان پذیرش دکتری بدون آزمون در رشته های تحصیلی دانشگاه صنعتی شریف تا تاریخ 4 اردیبهشت 1400 فرصت دارند برای شرکت در این دوره نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد در جهت حمایت از استعدادهای درخشان و در چارچوب ضوابط وزارت علوم از میان دانش آموختگان ممتاز دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های کشور تعداد محدودی دانشجو در مقطع دکتری برای شروع به تحصیل در نیمسال اول 1401-1400 به صورت بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند.

طبق اعلام این دانشگاه متقاضیان دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه صنعتی شریف تا 4 اردیبهشت 1400 فرصت دارند مدارک ثبت نام خود را به صورت الکترونیکی در سایت این دانشگاه بارگذاری کنند.

داشتن مدارک کارشناسی در رشته های مرتبط با معدل حداقل 16 و داشتن مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط یا گواهی فراغت از تحصـیل تـا 31 شهریور 1400 بـرای دانشـجویان شاغل به تحصیل کارشناسی ارشد با معدل حداقل 17 بدون نمره پایان نامه از جمله شرایط عمومی برای پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه صنعتی شریف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جزییات پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی شریف

اعلام جزییات پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی شریف