مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 21:052021-04-15بين الملل

عمار حکیم حمله به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را محکوم کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه های عراقی، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله به مواضع حشد الشعبی را به شدت محکوم کرد و نوشت: - رهبر جریان حکمت ملی عراق با صدور بیانیه‎ای حملات امروز به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رسانه های عراقی، سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق حمله به مواضع حشد الشعبی را به شدت محکوم کرد و نوشت: به همان شدتی که حمله به تاسیسات حکومتی ایجاد وحشت برای شهروندان و ایجاد خطر برای ثبات و امنیت کشور را محکوم می کنیم، بمباران مواضع الحشد الشعبی در بعشیقه و باریما را که موجب زخمی شدن شماری از افراد شده محکوم و تقبیح می کنیم.

وی در ادامه این بیانیه تاکید کرده است: از دستگاه های امنیتی می خواهیم که در پایان دادن به این تعرض ها که موجب افزایش التهاب و آشفتگی در صحنه سیاسی کشور می شود نقشی اثرگذار بر عهده بگیرند.

همچنین از همه عقلا می خواهیم که با خویشتنداری و پیش گرفتن گفتگو برای حل چالش ها و برطرف کردن بحران ها تلاش کنند.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین با محکوم کردن انفجار امروز بغداد و تسلیت به خانواده شهدا آورده است: شهادت و زخمی شدن شماری از شهروندان بی گناه در انفجاری درمنطقه الحبیبیه بغداد موجب تاثر فراو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم حمله به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را محکوم کرد

عمار حکیم حمله به مواضع حشد شعبی و انفجار بغداد را محکوم کرد