مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:152021-04-15سياسي

قطع دست مافیای واردکننده سیلندرهای اکسیژن در گیلان


با اقدامات دستگاه قضایی و قطع دست مافیای واردکننده و حذف موانع موجود برای عرضه محصولات یک شرکت تولید سیلندر اکسیژن به بازار، - ایسنا/گیلان دادستان مرکز استان گیلان گفت: با اقدامات دستگاه قضایی و قطع دست مافیای واردکننده و حذف موانع موجود برای عرضه محصولات یک شرکت تولید سیلندر اکسیژن به بازار، در حال حاضر روند تولید در این کارخانه به وضع عادی برگشته است.

حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رییس کل دادگستری و سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از یک شرکت تولید سیلندر اکسیژن در شهرک صنعتی سپیدرود بازدید کردند.

دادستان مرکز استان گیلان طی این بازدید با بیان اینکه یکی از رسالت های بزرگ قوه قضاییه در دوره تحول حمایت از تولید است خاطرنشان کرد: با اعلام شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی نیز بیش از پیش در راستای رفع موانع و پشتیبانی از تولید اقدام می کند.

وی در خصوص بازدید از این واحد تولیدی گفت: این شرکت، تولیدکننده سیلندرهای اکسیژن قابل حمل است که با مشکلاتی که در عرصه تولید با آن مواجه شد به دستگاه قضایی مراجعه کرد.

دادستان مرکز استان گیلان افزود: با بررسی مشکل این واحد تولیدی مشخص شد علیرغم کسب همه مجوزهای لازم برای تولید و عرضه محصولاتش به بازار، به دلیل ایجاد مانع از سوی صنف مربوطه، این کارخانه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع دست مافیای واردکننده سیلندرهای اکسیژن در گیلان

قطع دست مافیای واردکننده سیلندرهای اکسیژن در گیلان