مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 17:102021-04-15سياسي

سعادت بشر در بندگی و اطاعت از دستورات الهی است


نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سعادت بشر در بندگی و اطاعت از دستورات الهی است، گفت: بندگی خدا کمال آزادی و سعادت انسان را تضمین می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز (پنجشنبه) در جلسه تفسیر سوره انسان به علمایی اشاره کرد که دارای چشم برزخی بودند، اظهار کرد: ترک نکردن واجبات الهی، نخوردن مال حرام و تسلیم محض اراده خداوند از مهم ترین ویژگی های علمای دارای چشم برزخی است.

وی ادامه داد: در روایات بسیار داریم اگر انسان چشم خود را بر روی گناه ببندد، واجبات را ترک نکند و تسلیم محض اراده الهی باشد خدای متعال کرامت چشم برزخی را به او عنایت می کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انسان موجود برتر خداوند است، تصریح کرد: خدای متعال با آفرینش انسان بخشی از قدرت خود را به منصه ظهور گذاشت.

آیت الله فلاحتی، برترین و بالاترین عمل را به جا آوردن رسم بندگی خدا دانست و بیان کرد: پیام در سجده بودن تمام فرشتگان به بشر این است که انسان نیز در برابر آفریدگار جهان سجده کند.

وی، دلنشین ترین لحظه انسان در نظام هستی را سخن گفتن با خدای متعال ذکر کرد و گفت: زیباترین لحظه انسان سخن با خالق متعال است و هیچ لحظه ای زیباتر از آن نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعادت بشر در بندگی و اطاعت از دستورات الهی است

سعادت بشر در بندگی و اطاعت از دستورات الهی است