مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-15پزشكي

ظرفیت بیمارستان مسجد سلیمان تکمیل شد


مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: حدود 80 نفر در بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان بستری است و تمام تخت های آی سی یو این بیمارستان نیز تکمیل هستند که این آمار از آغازشیوع کرونا در مسجدسلیمان بی سابقه بوده است.

- دکتر شایسته شمی پور مدیر شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان در گفت وگو باخبرنگار فارس در مسجدسلیمان، اظهار کرد: از شهروندان مسجدسلیمانی خواست در این برهه حساس و تاریخی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به خود و دیگر شهروندان کمک کنند.

شمی پور ضمن اعلام وضعیت فوق بحرانی در مسجدسلیمان گفت: وضعیت فراگیری ویروس درمان با تمام قوا در حال ارایه خدمات به بیماران هستند و متاسفانه به دلیل مبتلا شدن تعدادی از آن ها و استفاده از مرخصی درمان، فشار مضاعفی بر دیگر پرسنل وارد شده و دیگر توان ندارند.

مدیر بهداشت و درمان مسجدسلیمان با بیان این که وزیر بهداشت در آخرین مصاحبه خود گفته است هفته های آینده وضعیت به مراتب بدتر خواهد شد، گفت: شهروندان بهداشت فردی و اجتماعی مانند ماسک زدن، شستن مرتب دست ها، فاصله گذاری اجتماعی، عدم حضور در دورهمی ها، عدم حضور در مراسمات عزا و عروسی، اجتناب از حضور در اماکن شلوغ و تجمعات همچون قبرستان ها وغیره را رعایت کنند تا از این وضعیت عبور کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت بیمارستان مسجد سلیمان تکمیل شد

ظرفیت بیمارستان مسجد سلیمان تکمیل شد