مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 16:152021-04-15فرهنگي

برگزاری نمایشگاههای مجازی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی و عترت در کردستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از برگزاری نمایشگاههای مجازی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی و عترت در استان خبر داد و گفت: این نمایشگاهها به مناسبت ماه مبارک رمضان برپا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبیدالله رستمی عصر امروز در نشست مشترکی که با حضور هادی زاده معاون فرهنگی اجتماعی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان و معاون امور هنری و سینمایی اداره کل ارشاد و مسئول امور قرآنی و کارشناس  شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شرایط کرونا یی موجب شده است بخش زیادی از  برنامه های فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان براساس پلتفرم های فضای مجازی طراحی و تقدیم مردم کردستان شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاههای مجازی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی و عترت، مسابقات پیامکی قرآنی تحت عنوان شب های رمضان، مسابقه اذان در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالاتر از آن از جمله مهمترین برنامه های آنلاین این ماه مبارک است.

رستمی اضافه کرد: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) شب شعر قرآنی و مناجات نامه خوانی کریمانه  با حضور شاعران برجسته حوزه قرآن و مداحان و مناجات خوانان استان که بصورت حضوری و در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی زینت بخش برنامه فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاههای مجازی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی و عترت در کردستان

برگزاری نمایشگاههای مجازی از آثار فرهنگی و هنری با موضوع قرآنی و عترت در کردستان