مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-15سياسي

روحانی: نباید با اظهار نظرهای غلط و موضع گیری های تند آرامش روانی جامعه مختل شود


رییس جمهور روحانی با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش روانی جامعه به ویژه در موج چهارم کرونا، گفت: مدیریت بحران فعلی باید با حفظ آرامش انجام گیرد و نباید با اظهار نظرها و اطلاع رسانی غلط و هیجانی و موضع گیری های تند آرامش روانی جامعه مختل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، جلسه کمیته های تخصصی مقابله با ی ویروس وکاهش قابل ملاحظه رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی و عادی انگاری از سوی مردم در روزهای پایانی سال را اثبات می کند.

رییس جمهور پس از دریافت این گزارش ها با اشاره به اقدامات انجام شده در استان ها بعد از مواجه شدن با موج های جدید بیماری در 14 ماه گذشته، از تفویض اختیارات لازم به قرارگاه عملیاتی ستاد برای اتخاذ تصمیمات لازم و اجرای آن در جهت مدیریت و مهار هر چه سریعتر موج چهارم بیماری در کشور خبر داد.

روحانی با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش روانی جامعه به ویژه در موج چهارم که شدت آن با موج های قبلی متفاوت است، گفت: مدیریت بحران فعلی باید با حفظ آرامش انجام گیرد.

نباید با اظهار نظرها و اطلاع رسانی غلط و هیجانی و موضع گیری های تند آرامش روانی جامعه مختل شود.

رییس جمهور در این جلسه همچنین با تاکید بر اهمیت اطلاع رسانی درست و بموقع در مورد خطرات موج چهارم کرونا و مقابله با سواستفاده های سیاسی احتمالی از این مساله، تصریح کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: نباید با اظهار نظرهای غلط و موضع گیری های تند آرامش روانی جامعه مختل شود

روحانی: نباید با اظهار نظرهای غلط و موضع گیری های تند آرامش روانی جامعه مختل شود