مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 14:252021-04-15فناوري

اختلال در شبکه مخابراتی 5 شهر خوزستان


مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اختلال ایجادشده در دیتای ثابت و شبکه همراه اول برخی از شهرستان های خوزستان، از رفع اختلال و وصل مجدد شبکه خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به اختلال ایجادشده در دیتای ثابت و شبکه همراه اول برخی از شهرستان های خوزستان، از رفع اختلال و وصل مجدد شبکه خبر داد.

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حفاری بدون هماهنگی در مسیر اهواز - رامهرمز موجب قطعی فیبر نوری زیرساخت و اختلال در دیتای تلفن ثابت خانگی و شبکه ارتباطی همراه اول شهرستان های ایذه، باغملک، بهبهان، رامهرمز و هفتکل و بروز اختلال در خدمات رسانی به این شهرستان ها شد.

وی افزود: ساعت 12:15 امروز (26 فروردین ماه)، حفاری بدون هماهنگی یک دستگاه بیل میکانیکی سبب قطع و آسیب دیدن فیبر نوری زیرساخت بین شهرهای اهواز و رامهرمز شد.

با قطع این ارتباط، برخی از سیستم های مخابراتی مختل شدند که سبب اختلال در دیتای ADSL خانگی تلفن ثابت و شبکه ارتباطی همراه اول شهرستان های ایذه، باغملک، بهبهان، رامهرمز و هفتکل شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: تیم های فنی و عملیاتی با حضور در محل قطع ارتباط فیبر نوری توانستند این اختلال را پس از حدود چهار ساعت برطرف و شبکه را نرمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال در شبکه مخابراتی 5 شهر خوزستان

اختلال در شبکه مخابراتی 5 شهر خوزستان