مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 13:402021-04-15سياسي

حیدروند: الگوی آبادانی پیشرفت، کار با مردم برای مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل اداره آبادانی و پیشرفت جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم ترین جهت‏ گیری های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال های اخیر طرح الگوی آبادانی و پیشرفت مناطق کم برخوردار بوده و محوری ترین .

- مدیرکل اداره آبادانی و پیشرفت جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای اینکه بتوانیم شاهد آبادانی و پیشرفت در روستاهای مناطق محروم و مناطق کم برخوردار باشیم اولین گام شناسایی این مناطق است که به دلایل مختلف محروم و کم برخوردار مانده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیرکل اداره آبادانی و پیشرفت جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از مهم ترین جهت‏ گیری های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال های اخیر طرح الگوی آبادانی و پیشرفت مناطق کم برخوردار بوده و محوری ترین مسئله به عنوان ماموریت این بنیاد، توانمند سازی محرومین است افزود: مناطق محروم پتانسیل و ظرفیت های زیادی دارند که با همراهی و مشارکت مردم و آموزش های لازم می توانند به پیشرفت و توسعه دست یابند.

مسعود حیدروند مدیرکل اداره آبادانی و پیشرفت جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به الگوی آبادانی پیشرفت گفت: برای اینکه بتوانیم شاهد آبادانی و پیشرفت در روستاهای مناطق محروم و مناطق کم برخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیدروند: الگوی آبادانی پیشرفت، کار با مردم برای مردم است

حیدروند: الگوی آبادانی پیشرفت، کار با مردم برای مردم است