مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 فروردین 1400 ساعت 11:452021-04-15سياسي

آمادگی 180 طلبه همدانی برای حضور در کنار کادر درمان


همدان_نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: 180 نفر از طلاب اعلام آمادگی کردند که در این شرایط، برای هر کاری به یاری جهادگران کادر درمان بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب شعبانی در جلسه حضور وزیر بهداشت در استان همدان با بیان اینکه بر خود وظیفه می دانم از عملکرد وزارت بهداشت در دوران مبارزه با بیماری کووید 19 قدردانی کنم اظهار داشت: در یکسال گذشته فداکاری های فراوانی از کادر درمان دیدیم و رهبر انقلاب این ایثارگری و تلاش را به مجاهدت فی سبیل الله تعبیر کردند.

وی بیان کرد: بر خود لازم می دانم برای این مجاهدت عظیم که باعث عصبانیت و کوری چشم دشمنان شد تقدیر و تشکر کنم چرا که ما امروز در دنیا سربلند هستیم که به خوبی توانستیم در برابر این ویروس بایستیم در حالی که شاید عده ای خلاف آن را تصور می کردند.

امام جمعه شهر همدان با اشاره به اینکه تلفیق عقل و عرفان را در این شهر با وجود بوعلی و باباطاهر داریم گفت: امروز همراهی نیروهای مردمی و جهادی با ستاد در استان همدان بارز و برجسته است، در حال حاضر 180 نفر از طلاب اعلام آمادگی کردند که در این شرایط، برای هر کاری به یاری جهادگران کادر درمان بیایند و خوشبختانه تاکنون رضایتمندی از گروه های جهادی بالا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 180 طلبه همدانی برای حضور در کنار کادر درمان

آمادگی 180 طلبه همدانی برای حضور در کنار کادر درمان